lördag 17 mars 2012

Stickar på.....

Under veckan har det inte blivit många maskor. Det blir så ibland men igår var det dax för träff med mina tvåändssticknings vänner, HV 09/10. Blev inte många maskor stickat då heller men jag han med att plocka upp maskor på den ena armens krage. Nu ska jag bara komma ikapp med den andra armens krage. När det gäller Guernsey tröjan är jag nu ikapp det jag fick repa upp. Alltid något. Blir antagligen en rejält trist bild men jag kan liksom inte göra något åt det mer än att sticka på som den stickgalning jag är så det kan börja hända något som kanske gör sig på bild. Det är ett angeläget projekt men just nu inte särskilt stimulerande. Fantiserar därför om nya, behöver ett litet som passerar att ta med på resa. Har ju garn på lager:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar