måndag 6 juni 2011

En trevande start



Hej!
Jag registrerade den här bloggen för ett år sedan. Sen hände ingentig, med bloggande alltså. Massa annat hände dock. Hursom, idag har jag massa måsten att ta tag i och då tog jag tag i det här med bloggen igen. Har ingen aning hur det kommer bli med uppdateringar, vad jag kommer skriva om etc men den som lever få se. Man måste ju pröva eller hur? Har varit ledig några dagar vilket har varit bra för kreativiteten. Att jag hade alla de här måstena hängandes över mig har också fått mig att göra massa annat som inte var tänkt men som jag också legat efter med. Jag har tex blivit klar med gudbarnens julklappar, som skulle varit klara den här julen, inte kommande. Födelsedagspresenterna är också klara. Jag måste säga till mitt försvar att dom presenterna bara är ca 1.5 månad försenade. Mina gudbarn är små och har inte greppat detta med jul och födelsedag så dom är inte sura och tycker att jag är en jättekul gudmor.
Så vad har jag gjort nu när jag skulle gjort annat? Jo jag har gjort klart två små koftor och två waldorfdockor!! Det jag borde gjort var att göra en kvartalsredovisning, sätta i hop ett jämförande underlag på konsultuppdrag och skriva förslag till beslut till stämman. Men jag ångrar ingenting. Jag gjorde det jag hade lust till först och snart så ska jag ta tag i det jag inte har lust med men som jag måste....Man kan ju inte ha kul jämt, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar